dinsdag 3 november 2015

Toen Flappie...

Toen Flappie...


Toen Flappie 2 jaar was lag hij al 2 dagen plat in zijn hok zonder dat hij at of dronk. Ik was heel ongerust en wou met haar de volgende dag naar de dierenarts gaan. De dag waarop hij naar de dierenarts moest was ze plots weer springlevend. Maar ja, we hadden n u die afspraak dus we gingen toch maar. We staken Flappie in een klein hokje en namen haar mee naar de dierenarts. We vermoedden toen nog dat Flappie een jongentje was. De dierenarts conroleerde haar helemaal en vroeg toen of ze al eens bevallen was. Mijn zus en ik zeiden: "Ik denk van niet" omdat wij gevallen hadden verstaan. Mijn papa antwoordde dat ze nog nooit bevallen was. Toen we weg waren zei papa tegen ons: "Hij vroeg wel of Flappie al eens bevallen was hé." Vanaf die dag wisten wij dat Flappie een meisje was. :-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten